Danpower Eesti klienditeeninduskeskus
2013. aasta septembris avas soojusvarustusettevõte Danpower Eesti AS Võrus saksakeelse klienditeeninduskeskuse. Meie klienditeenindajad, kes oskavad väga hästi saksa keelt, teenindavad praegu Saksamaa ühe suurima munitsipaalettevõtte (enercity) kliente, kes pakub elektrit, joogivett, gaasi ja kaugkütet nii Hannoveri linna elanikele kui ka klientidele üle kogu Saksamaa.
Danpower on loonud oma saksakeelsele klienditeeninduskeskusele kaasaegse töökeskkonna, ergonoomilised töökohad, kodukontorite võimaluse üle Eesti, motiveerivad boonussüsteemid ja toetava meeskonna struktuuri. Lisaks vajalikele baastingimustele on ehitatud üles mitmekülgne motivatsioonipakett, mida pidevalt täiendatakse. Fookuses on töötaja tervis, rahulolu, motiveeritus ning tasakaal era- ja tööelu vahel. Meile on oluline paindlikkus tööaegade planeerimises ja individuaalsete soovide kaasamises – summeeritud tööaja arvestus annab võimaluse luua sobivad graafikud kõigile – trennides-huviringides osalejaile, perekohustuste täitmiseks, lühiväljasõitudeks jne.