MIKS SAKSAKEELNE KLIENDITEENINDUSKESKUS?

Danpower Eesti AS (endise nimega Võru Soojus) on soojusvarustusettevõte, mis kuulub alates 2012. aastast Saksa energiafirmale Danpower GmbH. Viimane kuulub kontsernile enercity, kelle kliente 2013. aasta septembris Võrus avatud saksakeelse klienditeeninduskeskus teenindab. Meie väga hästi saksa keelt rääkivad klienditeenindajad teenindavad seega Saksamaa ühe suurima munitsipaalettevõtte kliente, kes pakub elektrit, joogivett, gaasi ja kaugkütet nii Hannoveri linna elanikele kui ka klientidele üle kogu Saksamaa. Enercity klientide koguarv ulatub täna juba 1 miljonini ja meil on suur rõõm pakkuda kõrgetasemelist teenindust nii väärika ettevõtte lõppklientidele.

MILLISED ON ESMASED EELDUSED EDUKAKS KLIENDITOE SPETSIALISTI AMETIKOHAL TÖÖTAMISEKS?

Väga hea keeleoskus, võimekus andmeid süsteemis kiiresti otsida ja sisestada, julgus ja sõbralikkus klientidega suhtlemisel, orienteeritus tulemustele ja motiveeritus olla mõnus kolleeg ning panustada meeskonna edusse.

KAS KLIENDITOE SPETSIALISTI AMETIKOHALE KANDIDEERIMISEKS ON VAJALIKUD EELTEADMISED ENERGIAMAJANDUSEST VMS?

Eelteadmised ei ole vajalikud. Isegi kui baasteadmised lihtsustaks mõnevõrra koolitusel uue info omandamist, ei mõjuta see kandideerimisprotsessi tulemusi, kuna kogu tööks vajalik info õpetatakse/omandatakse koolituse ja praktilise töö käigus.

MILLISEL TASEMEL KEELEOSKUS ON VAJALIK SAKSAKEELSE KLIENDITOE SPETSIALISTI AMETIKOHAL TÖÖTAMISEKS?

Vajalik on keeleoskus C1 tasemel või tööle asumisel vähemalt B2, mida arendatakse iseseisva õppe ja praktika käigus ettenähtud aja jooksul C1 tasemeni

MILLISTE ÜLESANNETEGA TULEB IGAPÄEVASELT TEGELEDA?

Klientide nõustamine, küsimustele telefoni ja e-mailide/kirjade teel vastamine, andmete sisestamine ja korrigeerimine süsteemis, dokumentide saatmine kliendile, kliendilepingute muutmine ja kinnitamine jm.

KAS VÕIMALIK ON TÖÖTADA KA KODUKONTORIS?

Suur osa meie kolleegidest juba töötab kodukontorites Narvas, Saaremaal, Tallinnas, Tartus, Viljandis ja mujal lähemal-kaugemal… Me ei tee vahet, kas töökoht on büroos või kodukontoris – kõik töötavad samadel tingimustel ning ka tugisüsteem (tiimijuhtide support) on võrdselt olemas kõigi jaoks.

KAS KODUKONTORIS TÖÖTAMISEKS PEAVAD MUL OLEMAS OLEMA ENDA TÖÖVAHENDID?

Meie anname kogu tehnilise varustuse, st lauaarvuti, monitorid, klaviatuuri, internetikaablid ja kõrvaklapid. Töölaud ja -tool on töötaja enda poolt.

KAS KODUKONTORI TÖÖTAJA SAAB SOOVI KORRAL KÄIA TÖÖL KA BÜROOS?

Meil on piisavalt töökohti kõigi jaoks – nii neile, kes soovivad vahelduseks üheks päevaks kontorikeskkonda sukelduda või ühisüritustel osaleda kui ka neile, kes siia pikemalt tööle jääda tahavad. Meie hubases büroos ootab sind mõnus ergonoomiline töökoht, meeldivad kolleegid ja kontoriköök koos kohvinaudingu ja muu hea ja paremaga, mis kaalub üles nii mõnegi kodukontori eelise 😉

Kaugemalt tulijaile oleme sisse seadnud 3 tasuta majutustuba, seega on pikema peatuse puhul isegi ööbimis- ja elukohamured lahendatud. Soovitame võtta aega ka meie võrratu Tamula rannapromenaadiga tutvumiseks, tervistavateks jalutuskäikudeks ümber imeilusa järve või nädalavahetuse veetmiseks meeldejääva Lõuna-Eesti looduse keskel. Siit leiab kõike, mida hing ihaldadagi ei osanud…

BÜROO EELISED?
Lisaks mõnusatele kolleegidele ning tasuta kohvile-teele ja puuviljapäevadele pakub büroo nii mõndagi veel:

Ergonoomiline töökeskkond – seisulauad, põlvitustoolid, istepallid, joogamatid ja venitussein teevad nii töö tegemise kui kuvaripausid nauditavaks (vaata ka meie blogi raamatusoovitusi istuva töö tegijaile 😉 )

Peresõbralik laste- ja puhketuba, kus jätkub tegevusi kõigile – nii koolitükkide tegemiseks kui ka mängimiseks ja lõõgastumiseks.

Treeningruumi saab kasutada lõunapausi ajal ja tööpäeva lõpus ilma aja, sõidu- ja piletikuluta – erinevad spordimasinad ja -vahendid ning lauatennis on hea võimalus pärast istuvat tööd füüsise turgutamiseks.

Lisaboonuseks on muretu kontoripäevade, koolitustest ja ühisüritustest osavõtu planeerimine – büroo juurde on loodud tasuta majutustoad, mida võib soovi korral ka Lõuna-Eestisse kolimisel sisseelamis- ja koduotsingu perioodil tasuta kasutada.

KAS TASUSÜSTEEMIS SISALDUB KA TULEMUSTASU?

Põhipalga kõrval on oluline osa igakuisel individuaalsel tulemustasul. Oleme aastate jooksul arendanud oma tulemustasusüsteemi selliselt, et säiliks motivatsioon oma tööd hästi teha ja töö oleks õiglaselt tasustatud. Leiame, et töötasu peab olema heas proportsioonis tehtud pingutustega.

Igakuistele tulemustasudele lisandub aastapreemia ning vastavalt töötatud aastatele aktiivse panuse preemia.

Oluline on töötasu kõrval ka tunnustus – iga kuu peetakse kinkekaartidega meeles silmapaistvaimat töötajat. Siinkohal ei tõsta me esile mitte töötulemusi, vaid nt panust meeskonnavaimu hoidmisesse, ühisüritustesse, ideede genereerimist, mõnusat koostööd.

KUIDAS PANUSTAME OMA TÖÖTAJATE TERVISESSE?

Lisaks majasisesele treenimisvõimalusele edendame tervist ka spordi-, ujumis- ja massaažihüvitistega (Stebby) või ettevõtte tervisekindlustusega (hambaravi, profülaktilised terviseuuringud, psühholoogi teenus, vaktsineerimine jpm). Töötajad saavad ise vastavalt enda personaalsetele eelistustele ja vajadustele otsustada, millise hüvepaketi nad valivad. Pakume tasuta ujumisvõimalust Väimela tervisekeskuses. Kontori juurde on loodud spordiruum neile, kes ehk peale tööd enam käiku spordikeskusesse ette võtta ei soovi, aga ühe hea trenni siiski enne kojuminekut veel teha tahaks. Oleme sisse viinud ka iganädalased puuviljapäevad (tagasihoidliku meeldetuletusena mitte unustada tervislikku toitumist 🍎)

TÖÖ- JA ERAELU TASAKAAL?

Lisaks sellele, et klienditeeninduskeskuse töötajatele on tagatud töökoht nii büroos kui ka kodukontoris, võimaldamaks säästa aega töölesõidult ning paremini ühildada oma töö- ja pereelu on meile oluline paindlikkus tööaegade planeerimises ja individuaalsete soovide kaasamises. Summeeritud tööaja arvestus annab võimaluse luua sobivad graafikud kõigile – trennides-huviringides osalejaile, perekohustuste täitmiseks, lühiväljasõitudeks jne.

Töötaja saab võtta eripuhkuse eraeluliste sündmuste jaoks – tasustatud vabad päevad abiellumise, hõbepulmade ja tööalase kolimise korral.

Hindame pikaaegseid kolleege ja nende panust ning soodustame läbi lisapuhkusepäevade sujuvamat pereelu, hobidega tegelemist ning läbi selle ka motiveeritust olla meile toredaks kolleegiks 🙂

KAS KLIENDITEENINDUSKESKUS KORRALDAB MEESKONNALE KA ÜHISÜRITUSI?

Ühisürituste korraldamises oleme maailmameistrid 🙂 – tähistame koos väiksemaid tähtpäevi, nagu sõbrapäev, vastlapäev, halloween jt. Oleme käinud ratsutamas, võrkpalli mängimas, matkamas ja SUPlauatamas ning teinud ühiseid miniaktsioone (raamatuvahetus, ühiskokkamine, töötoad), erilise tähendusega on ühised annetuskampaaniad. Saksa kultuurile omaselt korraldame regulaarselt stammtisch’e, kus koos aeg maha võtta ja kogemusi vahetada. Peame töötajaid meeles nii ettevõtte aastapäevadel kui ka edukate kuusoorituste ja heade tiimitulemuste puhul. Paar korda aastas tegeleme huvitavate ühistegevustega motivatsioonipäevade raames Eesti erinevais paigus, suvel saame energiat Danpoweri suvepäevadest, osaleme emaettevõtte firmapeol Saksamaal ning aasta võtame koos külalistega kokku meeldejääva Danpoweri ühisjõulupeoga. Ja kõige selle vahele mahub ka üks eriti oodatud tiimireis ühte eriti ägedasse riiki…

SOOVID TÖÖLE TULLA, AGA KAHTLED VEEL?

Danpower on loonud oma saksakeelsele klienditeeninduskeskusele kaasaegse töökeskkonna, ergonoomilised töökohad, kodukontorite võimaluse üle Eesti, motiveerivad boonussüsteemid ja toetava meeskonna struktuuri. Meie töötajad hindavad kindlat ja stabiilset töösuhet ning pakutavaid lisahüvesid.

Peame oma töötajate toetamise ja väärtustamise kõrval tähtsaks ka kohaliku elu edendamisele kaasa aitamist – nii põhitegevusalast lähtuvalt kui ka toetades kohalikku sporti, kultuuriüritusi, propageerides saksa keele õpet, osaledes heategevuses jne. Kuna klienditeeninduskeskus tegutseb Kagu-Eestis, on meile oluline luua töökohti just siia – propageerime head elukeskkonda ja panustame elanike juurdevoolu. Samas tagab veebikoolituse (kaugsisseõppe) ja kaugtöö võimalus soovijale meeskonnaga liitumise ka mujalt Eestist. Vastavalt energiasektori muutustele ja uutele arenguvõimalustele on töömahud pidevas kasvamises ning annavad võimaluse laieneda ning meeskonda suurendada.

Vaata töökuulutusi